Biuletyn Polonistyczny

Oferta pracy

Data dodania: 05.06.2018
Termin nadsyłania zgłoszeń: 10.06.2018

Rzecznik Prasowy

Miejscowości:
Katowice
Dziedziny:
dziennikarstwo

Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji i promocji

Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji i promocji

- planowanie komunikacji wydarzeń w mediach

- współpraca z organizatorami wydarzeń programowych i obsługa kluczowych dla muzeum wydarzeń pod kątem relacji z mediami i opinią publiczną

- inicjowanie artykułów, wywiadów i innych informacji w mediach poświęconych działaniom muzeum

- przygotowanie treści dla prasy z uwzględnieniem różnorodnej specyfiki branży medialnej; przygotowanie i dystrybucja komunikatów prasowych do dziennikarzy zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych, zarówno w relacjach z mediami, jak i wewnątrz muzeum

- nadzór i prowadzenie bazy kontaktów z mediami

- opracowanie koncepcji i realizacja kampanii PR wykorzystującej tradycyjne i nowe media

- budowanie i utrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów, władzami oraz instytucjami naukowymi i opinią publiczną -

zakup narzędzi do monitorowania mediów konwencjonalnych i społecznościowych

- monitorowanie mediów i reagowanie na zaistniałe wydarzenia medialne oraz zapytania od mediów

- przygotowanie i monitorowanie pism sprostowujących informacje w mediach, przygotowanie treści polemik

- przygotowywanie komentarzy, odpowiedzi na zapytania mediów, konsultowanie treści do autoryzacji i udostępnianie informacji na temat wydarzeń i działalności muzeum

- przygotowywanie wystąpień publicznych i wywiadów kluczowych pracowników muzeum

- zakup i koordynacja powstawania artykułów sponsorowanych, płatnych treści promocyjnych w ramach koordynowanych kampanii PR w mediach tradycyjnych i elektronicznych o charakterze PR-owym zgodnie z PZP

- organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych, wydarzeń okolicznościowych i spotkań

- przygotowywanie materiałów prasowych oraz treści wystąpień publicznych;

- tworzenie i koordynacja umów o charakterze PR

- koordynacja nagrań filmowych, telewizyjnych i sesji zdjęciowych usługodawców własnych i zewnętrznych na terenie muzeum - obsługa social mediów (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube) -

- redakcja i publikacja postów, wydarzeń PR, konferencji prasowych, zdjęć, odpowiadanie na posty, relacjonowanie w czasie wydarzeń, weryfikacja komentarzy innych użytkowników związanych z działaniami PR i nadzór nad ich publikacją;

- przygotowywanie raportów medialnych oraz dotyczących impaktu projektów Muzeum w mediach;

- przeprowadzenie analizy rynku, stały monitoring oraz komunikacji otoczenia branżowego oraz budowanie wizerunku i opieka nad marką muzeum;

- prowadzenie i aktualizacja informacji na stronie internetowej w zakładce „dla mediów”.

Wymagania:

- wykształcenie wyższe preferowane kierunki z zakresu komunikacji lub dziennikarstwa;

- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;

- doświadczenie we współpracy z mediami;

- doskonałe posługiwanie się polszczyzną i językiem angielskim w mowie i piśmie;

- swoboda w wystąpieniach publicznych - wystąpienia publiczne przed kamerą, umiejętność prowadzenia prezentacji i konferencji prasowych;

- doświadczenie w pisaniu i redagowaniu informacji prasowych;

- umiejętność tworzenia i realizacji krótko - i długoterminowych planów współpracy z mediami;

- znajomość przepisów Prawa Prasowego; - wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne;

- wysoka kultura osobista;

- doskonała znajomość rynku medialnego w Polsce;

-doskonała znajomość narzędzi PR i umiejętność wykorzystywania ich w praktyce;

- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami;

- umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie;

- otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań.

Mile widziane:

- wiedza na temat historii i kultury regionu; -

doświadczenie w pracy w instytucjach kultury;

- doświadczenie w komunikacji kryzysowej;

- doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

 

Oferujemy: • stabilną pracę w interdyscyplinarnym środowisku; • wpływ na kreowanie wizerunku Muzeum; • szkolenia, konferencje, warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe; • pracę w największej instytucji kultury w województwie śląskim.

Warunki aplikowania

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert zawierających: • cv • list motywacyjny w terminie do 10 czerwca 2018 r. Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@muzeumslaskie.pl, z podanym w tytule wiadomości znakiem referencyjnym: RP/DP/MŚ Muzeum skontaktuje się do 15.06.2018 z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji osobami Na zgłoszeniu należy dopisać zgodę na „przetwarzanie przez Muzeum Śląskie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”(Ustawa z dn. 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. Nr 133,poz. 883 ze zm.)

Informacje

Słowa kluczowe:
Data dodania:
5 czerwca 2018; 23:25 (Sylwia Pikula)
Data edycji:
5 czerwca 2018; 23:25 (Sylwia Pikula)
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywanena Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Sprawdź informacje o plikach cookies.