Biuletyn Polonistyczny

Oferta pracy

Data dodania: 14.12.2017
Termin nadsyłania zgłoszeń: 31.12.2017

Korektor(ka) tekstów medycznych

Miejscowości:
Warszawa
Dziedziny:
językoznawstwo

Dynamicznie rozwijające się wydawnictwo medyczne, publikujące materiały edukacyjne dla lekarzy i poradniki dla pacjentów, zatrudni  korektora(-rkę) do pracy w siedzibie wydawnictwa (Warszawa). Mile widziane doświadczenie w zakresie korekty tekstów medycznych.

 

Wymagania:

– ukończone studia magisterskie na kierunku filologia polska

– praktyczna znajomość zasad edytorskich i poprawności językowej

– zainteresowanie tematyką medyczną

– terminowość, dokładność i zaangażowanie

– wysoka kultura osobista.

 

Korzyści:

– stabilne zatrudnienie

– miła atmosfera pracy

– możliwość rozwoju zawodowego.

 

Przewidywany okres rozpoczęcia pracy: styczeń 2018 r.

 

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres korekta@mededu.pl do 31 grudnia 2017 r. Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Medical Education Sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie przy ul. Kukiełki 3a (administratora danych) w celach związanych z rekrutacją zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922 z póżn.zm.). Zostałem/am poinformowany/a o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, aktualizacji, uzupełniania i usuwania”.

Informacje

Słowa kluczowe:

Zobacz także

21.05.2019

Główny Specjalista ds. badań i analiz

Obecnie, z uwagi na rozwój ambitnych projektów unijnych o zasięgu ogólnopolskim poszukiwane są osoby do projektu „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji”.

21.05.2019

Główny Specjalista ds. badań i analiz

Obecnie, z uwagi na rozwój ambitnych projektów unijnych o zasięgu ogólnopolskim poszukiwane są osoby do projektu „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji”.

21.05.2019

Główny Specjalista ds. badań i analiz

Obecnie, z uwagi na rozwój ambitnych projektów unijnych o zasięgu ogólnopolskim poszukiwane są osoby do projektu „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji”.

16.07.2018

Specjalista ds. monitorowania i kontroli jakości pracy szkół

Centrum Rozwoju Edukacji EDICON prowadzi działalność z zakresu kompleksowego wsparcia szkół i placówek oświatowych w obszarze organizacji i prowadzenia procesu dydaktycznego. Dążymy do tworzenia i wdrażania standardów kształcenia poprzez dbanie o najwyższy poziom merytoryczny, zapewnienie narzędzi i materiałów dydaktycznych oraz szkolenie kadry dydaktycznej i dyrektorów.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywanena Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Sprawdź informacje o plikach cookies.