Oferta pracy
Redaktor prowadzący
Zakres obowiązków:
• Koordynowanie prac nad wybranymi książkami
• Pisanie i redagowanie tekstów informacyjnych
• Nadzór nad projektem na każdym etapie jego realizacji
• Współpraca z podwykonawcami, przygotowywanie umów
• Kreowanie i przygotowywanie zapytań ofertowych
• Tworzenie kosztorysów, zarządzanie budżetem
• Opracowanie raportów, sprawozdań w ramach realizowanych zadań
• Organizacja spotkań promocyjnych • Kompletowanie dokumentacji koordynowanych działań oraz przekazywanie jej do dalszej archiwizacji
Wymagamy:
• wykształcenia wyższego humanistycznego
• znajomości literatury polskiej i światowej
• znajomości zasad edycji tekstu • znajomości etapów pracy nad książką
• umiejętności koordynowania projektów • minimum dwuletniego doświadczenia w branży wydawniczej
• odpowiedzialności i dokładności
• komunikatywności i łatwości nawiązywania dobrych relacji
• umiejętności rozwiązywania problemów
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
• dobrej znajomości języka angielskiego
• otwartości, inicjatywy i zdolności organizacyjnych
• odporności na stres i presję czasu
• umiejętności nadzorowania wielu projektów jednocześnie
Mile widziane:
• doświadczenie w realizacji projektów o tematyce historycznej i/lub kulturalnej
• doświadczenie pracy w instytucji kultury
Oferujemy:
ciekawą, inspirującą pracę na pograniczu kultury i historii • możliwość współpracy w zgranym zespole, w dobrej atmosferze, przy niebanalnych projektach kulturalnych, naukowych i popularyzatorskich • szansę rozwoju zawodowego w prężnej, rozwijającej się instytucji
Prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@isim.waw.pl do 1 lipca 2018 r. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Zobacz także
Redaktor – Korektor (ISIM)
Obowiązki: • Redakcja, adiustacja i korekta językowa materiałów publikowanych przez Instytut (od drobnych tekstów promocyjnych po wydawnictwa) • Nadzór nad projektem na każdym etapie jego realizacji • Współpraca z podwykonawcami, przygotowywanie umów • Opracowanie raportów, sprawozdań w ramach realizowanych zadań • Kompletowanie dokumentacji koordynowanych działań oraz przekazywanie jej do dalszej archiwizacji
Młodszy bibliotekarz/starszy bibliotekarz do katalogowania książek dla dzieci i młodzieży
Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia wyższego,
Młodszy bibliotekarz/kustosz do katalogowania książek z zakresu literaturoznawstwa i literatury piękne
Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia wyższego, dobrej znajomości języka angielskiego, dobrej znajomości terminologii z zakresu literaturoznawstwa, znajomości ustawy o bibliotekach i ustawy o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych wraz z ich aktami wykonawczymi, bardzo dobrej znajomości zasad gromadzenia w BN (zarządzenie dyrektora BN nr 70 z 2012 r.), biegłej umiejętności obsługi komputera (środowisko Windows), komunikatywności i umiejętności pracy w zespole. Dodatkowo od starszego bibliotekarza oczekujemy: umiejętności samodzielnego katalogowania książek po 1801 r. (opracowanie formalne, przedmiotowe i magazynowe), bardzo dobrej znajomości standardów bibliograficznych, m.in. RDA, modelu FRBR, bardzo dobrej znajomości zasad katalogowania z użyciem Deskryptorów Biblioteki Narodowej, bardzo dobrej znajomości formatu MARC 21. Dodatkowo od kustosza oczekujemy: bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, przynajmniej jednej publikacji w czasopiśmie punktowanym MNiSzW. Zakres obowiązków obejmuje: tworzenie tezaurusa z literaturoznawstwa, katalogowanie książek XIX-XXI w., artykułów z czasopism oraz z prac zbiorowych, tworzenie i modyfikację rekordów haseł wzorcowych formalnych i przedmiotowych. Dodatkowo na stanowisku starszego bibliotekarza zakres obowiązków obejmuje: samodzielne katalogowanie książek XIX-XXI w., artykułów z czasopism oraz z prac zbiorowych. Dodatkowo na stanowisku kustosza zakres obowiązków obejmuje: samodzielne katalogowanie książek XIX-XXI w., artykułów z czasopism oraz z prac zbiorowych, korektę opisów katalogowych, szkolenia. Wymiar czasu pracy: pełny etat. Wynagrodzenie zasadnicze: 2 900 zł (młodszy bibliotekarz), 3 200 zł (bibliotekarz), 3 500 zł (starszy bibliotekarz), 4 300 zł (kustosz). Zgłoszenia są przyjmowane do 30 września 2017 r.
Specjalista ds. projektów kulturalnych
Muzeum Emigracji w Gdyni informuje o naborze na stanowisko Specjalisty ds. projektów kulturalnych. Wymiar etatu: 1 etat (40 godzin tygodniowo) Adres: Muzeum Emigracji w Gdyni, ul. Polska 1, 81-339 Gdynia Opis stanowiska Osoba na stanowisku specjalisty ds. projektów kulturalnych jest odpowiedzialna za pracę merytoryczną oraz organizacyjno-administracyjną związaną z realizacją programu kulturalnego Muzeum Emigracji, rozwijanie długofalowych, interdyscyplinarnych inicjatyw łączących obszary m.in. sztuk wizualnych, teatralnych, muzycznych i literackich. Wymagania niezbędne: - wykształcenie: min. ukończone studia wyższe na kierunku humanistycznym, - minimum 2-letnie doświadczenie w administracji i realizacji projektów, w tym projektów grantowych i/lub projektów finansowanych ze środków publicznych, - podstawowa wiedza na temat aktualnych przepisów prawnych w zakresie działalności muzeów oraz instytucji kultury, - znajomość problematyki będącej przedmiotem działalności Muzeum Emigracji w Gdyni, - bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie , - bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, umiejętność analitycznego myślenia - umiejętność pracy w zespole, - odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość. Wymagania dodatkowe (preferowane): - doświadczenie związane z pracą w samorządowej instytucji kultury bądź organizacji NGO o profilu kulturalno-społecznym. Warunki pracy na stanowisku: Praca w biurze przy komputerze, w zależności od harmonogramu działań instytucji możliwa również w godzinach wieczornych poza Muzeum, w czasie weekendowym. Podstawowe obowiązki: - kompleksowa organizacja interdyscyplinarnych wydarzeń kulturalnych; opracowywanie i zarządzanie projektami kulturalnymi, - inicjowanie współpracy oraz realizacja projektów o zasięgu ogólnopolskim oraz międzynarodowym, - podejmowanie współpracy międzyinstytucjonalnej, - redagowanie tekstów i publikacji tematycznych, - wsparcie logistyczne przy organizacji wydarzeń, - realizacja poszczególnych zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem i szczegółowym kosztorysem, - wsparcie administracyjne w tym: przygotowywanie umów, opisywanie faktur i dokumentów, - rozliczanie projektów, - przygotowywanie raportów i sprawozdań merytorycznych, - planowanie budżetów, pozyskiwanie środków zewnętrznych. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys /CV/ - list motywacyjny - propozycja projektu lub wydarzenia kulturalnego związanego tematycznie z przedmiotem działalności Muzeum Emigracji (dołączone w formie papierowej do aplikacji) - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe - kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Wszystkie ww. dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać na adres: Muzeum Emigracji w Gdyni, Biuro: ul. Polska 1, 81-339 Gdynia, w terminie do dnia 18 października 2017 r. do godz. 15.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Specjalista ds. projektów kulturalnych". Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.