Oferta pracy
Specjalista ds. badań i analiz (IBE)
Obecnie, z uwagi na rozwój ambitnych projektów unijnych o zasięgu ogólnopolskim poszukiwane są osoby do projektu „Włączanie kwalifikacji innowacyjnych i potrzebnych społecznie do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji oraz ograniczenie barier w rozwoju ZSK przez wspieranie interesariuszy systemu na poziomie krajowym i regionalnym” na stanowisko:
Specjalista ds. badań i analiz
NR REF.: ZSK2/164/Z4/S/0312/BIP
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie głównie odpowiedzialna za wsparcie – od strony merytorycznej i organizacyjnej – prac nad dobrymi praktykami w zakresie walidacji efektów uczenia się i zapewniania jakości procesu nadawania kwalifikacji.
Informacje nt. Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK) można znaleźć na stronie: http://www.kwalifikacje.gov.pl
Główne obowiązki
- Udział w pracach koncepcyjnych i badawczo-rozwojowych obejmujących opracowywanie rozwiązań z zakresu walidacji efektów uczenia się, w tym metod i narzędzi walidacji, rekomendacji, podręczników i instruktaży.
- Gromadzenie i opracowywanie informacji dotyczących polityk publicznych, projektów, praktyk i badań z zakresu walidacji efektów uczenia się w Polsce i za granicą (desk research).
- Opracowywanie dobrych praktyk z zakresu walidacji efektów uczenia się, w tym redakcja merytoryczna oraz opracowywanie schematów procesu walidacji efektów uczenia się.
- Działania wspierające w obszarze tworzenia koncepcji vademecum walidacji oraz innowacyjnego narzędzia do diagnozowania i weryfikacji wybranych kompetencji społecznych.
- Wparcie merytoryczne i organizacyjne w zakresie realizacji zamówień publicznych, np. przygotowanie założeń i wkładu merytorycznego do dokumentacji przetargowej, udział w spotkaniach z potencjalnymi wykonawcami.
- Udział w krajowych i międzynarodowych konferencjach, seminariach oraz spotkaniach z interesariuszami, dotyczących różnych aspektów funkcjonowania systemu kwalifikacji, w szczególności walidacji efektów uczenia się.
- Współpraca z innymi zadaniami projektu ZSK2, w tym wsparcie merytoryczne w zakresie walidacji efektów uczenia się.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie nauk społecznych, humanistycznych lub ekonomicznych).
- Umiejętności analityczne potwierdzone min. rocznym doświadczeniem w pracy analityczno-badawczej (w tym szukanie, selekcjonowanie i prezentowanie informacji, tworzenie koncepcji badań i narzędzi badawczych, analiza danych jakościowych lub ilościowych formułowanie wniosków i rekomendacji).
- Wiedza z min. 1 obszaru spośród następujących obszarów:
- polityka na rzecz uczenia się przez całe życie i mechanizmy jej wspierania (w tym mechanizmy wdrażane w ramach Unii Europejskiej),
- walidacja uczenia się pozaformalnego i nieformalnego w rozumieniu ustawy o ZSK, kluczowych dokumentów wydanych przez organy Unii Europejskiej i podlegające im instytucje oraz zagranicznych systemów walidacji (w tym podstawowe rodzaje walidacji, jej możliwe cele, zakres, rezultaty, grupy odbiorców, metody i narzędzia);
- zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji w rozumieniu ustawy o ZSK oraz innych norm europejskich i międzynarodowych;
- stosowanie języka efektów uczenia się, m.in. w celu opisywania kwalifikacji rynkowych w rozumieniu zgodnym z ustawą o ZSK.
- Doświadczenie w przygotowywaniu, redagowaniu i edytowaniu tekstów (np. materiałów informacyjnych, raportów, artykułów publicystycznych lub naukowych).
- Wysokie zdolności interpersonalne i analityczne oraz umiejętność współpracy wewnątrz dużego zespołu projektowego.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Podstawowa wiedza na temat Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
udział w nowatorskich projektach z dziedziny polityki edukacyjnej, w tym w doskonaleniu ich założeń, unikatowa możliwość uczestniczenia w tworzeniu rozwiązań edukacyjnych;
pracę w otwartym i chętnie dzielącym się wiedzą zespole;
wysoki poziom dynamiki i samodzielności działania w odniesieniu do założeń projektu;
zatrudnienie na umowę o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika (zastępstwo).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego w terminie do 11.12.2018 na adres: rekrutacja@ibe.edu.pl
Prosimy o wpisanie w tytule NR REF. : ZSK2/164/Z4/S/0312/BIP
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Badań Edukacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji lub przyszłych rekrutacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119, z dnia 4 maja 2016 r., str. 1)”
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
• Administrator danych i kontakt do niego: Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180, Warszawa; e-mail: ibe@ibe.edu.pl; Tel: 22 2417100
• Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ibe.edu.pl
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy.
• Podstawa prawna: Art. 221 ust. 1 i 4 ustawy Kodeks Pracy i przepisów wykonawczych do tej ustawy w zakresie określonym w tych aktach prawnych, na podstawie wyrażonej zgody w pozostałym zakresie.
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy.
• Kandydat posiada prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
• Kandydat ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie jest stosowane profilowanie.
• Podanie przez Kandydata danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
IBE zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Instytut Badań Edukacyjnych realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu.
Projekt „Włączanie kwalifikacji innowacyjnych i potrzebnych społecznie do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji oraz ograniczenie barier w rozwoju ZSK przez wspieranie interesariuszy systemu na poziomie krajowym i regionalnym” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Informacje
Zobacz także
Specjalista ds. badań i analiz
Obecnie, z uwagi na rozwój ambitnych projektów unijnych o zasięgu ogólnopolskim poszukiwane są osoby do projektu systemowego:
Główny Specjalista ds. badań i analiz
Obecnie, z uwagi na rozwój ambitnych projektów unijnych o zasięgu ogólnopolskim poszukiwane są osoby do projektu „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji”.
Główny Specjalista ds. badań i analiz
Obecnie, z uwagi na rozwój ambitnych projektów unijnych o zasięgu ogólnopolskim poszukiwane są osoby do projektu „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji”.
Główny Specjalista ds. badań i analiz
Obecnie, z uwagi na rozwój ambitnych projektów unijnych o zasięgu ogólnopolskim poszukiwane są osoby do projektu „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji”.