Oferta pracy
Specjalista ds. mediów społecznościowych (Teatr Wielki – Opera Narodowa)
Obowiązki:
prowadzenie promocji bieżących projektów w mediach społecznościowych,
• utrzymywanie zainteresowania uczestników mediów społecznościowych Teatrem Wielkim – Operą Narodową,
• budowanie i utrzymywanie kontaktów z użytkownikami Facebooka, Instagrama, Twittera, LinkedIna, Youtube'a,
• tworzenie i redagowanie treści komunikatów i informacji oraz pozyskiwanie zdjęć,
• przygotowywanie i prowadzeni kampanii w mediach społecznościowych, • współpraca z mediami społecznościowymi partnerów Teatru Wielkiego – Opery Narodowej.
Wymagania:
ukończone studia wyższe (lub w trakcie), mile widziane z zakresu komunikacji lub dziennikarstwa
, • doświadczenie na podobnym stanowisku, • doświadczenie w mediach społecznościowych,
• znajomość rynku medialnego,
• doświadczenie w pisaniu tekstów, • znajomość jęz. angielskiego,
• bardzo dobra organizacja pracy, • umiejętność pracy w dużym zespole w dużej instytucji,
• umiejętność pracy w nielimitowanym systemie godzinowym.
Praca:
udział w ciekawych projektach i możliwość podnoszenia kwalifikacji, • elastyczne godziny pracy, • możliwość poznania specyfiki funkcjonowania teatru operowego.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wyłącznie za pomocą formularza dostępnego pod linkiem: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=29b29d667ca84f91982a71abc2b54183 Termin nadsyłania zgłoszeń: 5 lipca 2018 roku.