Oferta pracy
Stażysta w dziale B2B PR w SAROTA PR Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem specjalistów public relations i digital marketingu w branży nowych technologii.
Naszymi klientami są międzynarodowe koncerny IT, producenci oprogramowania i elektroniki użytkowej, m.in.: Philips, Sonos, Sophos i Red Hat. Mamy na swoim koncie prestiżowe nagrody branżowe, takie jak: Złote Spinacze, SABRE Awards oraz wyróżnienie od firmy Forrester Research.
Program stażowy prowadzimy nieprzerwanie od kilku lat.
Aktualnie poszukujemy stażystów, którzy będą wsparciem dla zespołu obsługującego klientów B2B z branży technologicznej.
W czasie stażu nauczysz się m.in.:
- tworzyć skuteczne kampanie PR,
- znajdować wiarygodne informacje i dane (research),
- tworzyć wartościowe materiały prasowe,
- prowadzić monitoring mediów i mierzyć skuteczność działań PR,
- jak wygląda praca dziennikarzy i jak działają media,
- skutecznie komunikować z mediami, dziennikarzami i influencerami.
Będziesz też uczestniczyć w:
- realizacji strategii dla klientów,
- zespołowych burzach mózgów,
- wspieraniu bieżącej pracy specjalistów PR przy prowadzeniu projektów i eventów.
Oferujemy:
- płatny staż trwający od 1 do 3 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia po jego zakończeniu,
- pracę w formie stacjonarnej/hybrydowej w naszym krakowskim biurze,
- solidną dawkę praktycznych umiejętności,
- udział w projektach dla polskich i zagranicznych firm,
- przestrzeń zarówno do współpracy zespołowej, jak również samodzielnej inicjatywy,
- niezwykle przyjazną atmosferę w firmie (sprawdź nas na Instagramie: http://instagram.com/sarotapr),
- elastyczne godziny pracy dostosowane do obustronnych potrzeb,
- kawa i owocowy tydzień również są w pakiecie ;)
Szukamy osoby, która:
- jest studentem/studentką ostatnich lat studiów i jest dyspozycyjna min. 20 godzin tygodniowo,
- bardzo dobrze zna j. angielski (warunek konieczny),
- jest zainteresowana nowymi technologiami i zagadnieniami z branży IT, cyberbezpieczeństwa, innowacji i gospodarki,
- potrafi precyzyjnie i ciekawie wypowiadać się na piśmie,
- chce rozwijać się w obszarze budowania wizerunku marek, produktów i osób z branży technologicznej,
- odróżnia TVP od TVN i potrafi wymienić 3 ważne portale o tematyce biznesowej,
- łatwo nawiązuje kontakty, jest komunikatywna i zaangażowana w to, co robi.
Jeżeli zainteresowało Cię nasze ogłoszenie, zapraszamy do aplikowania przez formularz dostępny pod linkiem:
https://app.dover.com/apply/sarota/cc0ef95f-babe-4c2a-bb41-ad73171234a0
Informacje
Zobacz także
Junior PR Specialist w SAROTA PR Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem specjalistów public relations i digital communication w branży nowych technologii. Naszymi klientami są międzynarodowe koncerny IT, producenci oprogramowania i elektroniki użytkowej, m.in.: Fortinet, Red Hat, Philips czy Sonos. Mamy na swoim koncie prestiżowe nagrody branżowe, takie jak: Złote Spinacze, SABRE Awards oraz wyróżnienie od firmy Forrester Research. Na co dzień używamy naszych autorskich narzędzi, uhonorowanych pierwszym miejscem w globalnym hackathonie Microsoft.
Ekspert ds. Social Media
Polskie Elektrownie Jądrowe poszukują osoby pracującej w obszarze planowania i realizacji działań komunikacyjnych związanych z budową pierwszej polskiej elektrowni jądrowej.
Specjalista ds. PR
Uniwersytet SWPS poszukuje osoby, która dołączy do zespołu Centrum Prasowego (Dział Marketingu i Rekrutacji) na stanowisku Specjalisty ds. PR i przyczyni się do budowania pożądanego wizerunku uczelni w mediach oraz popularyzacji wyników badań naukowych.
Specjalista/ka ds. komunikacji i promocji programów dotacyjnych
Fundacja Batorego zaprasza do składania ofert.