Oferta pracy
Kierownik / Kierowniczka Działu Promocji i Marketingu
Wydawnictwo Dwie Siostry poszukuje osoby, która pomoże kształtować wyjątkowe doświadczenia ich czytelników oraz rozwijać i wzmacniać markę.
Jeśli praca nad ambitnymi projektami jest dla Ciebie źródłem satysfakcji i chcesz stać się częścią naszego zespołu, zapraszamy do aplikowania!
Miejsce pracy: Warszawa – praca stacjonarna, z możliwością okazjonalnej pracy zdalnej. Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub współpraca B2B w wymiarze 40 godzin tygodniowo. Wynagrodzenie: atrakcyjne, ustalone indywidualnie wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności.
Zakres obowiązków:
- zarządzanie zespołem działu promocji i marketingu,
- opracowywanie i realizacja strategii działań promocyjnych i marketingowych z dbałością o efektywność podejmowanych działań oraz ich spójność z profilem, wartościami i wizerunkiem wydawnictwa,
- zarządzanie budżetem marketingowym, w tym planowanie wydatków i optymalizacja kosztów działań promocyjnych,
- skuteczne działania promocyjne w przestrzeni medialnej (organizowanie i koordynowanie wydarzeń promocyjnych offline i online, współpraca z autorami, dziennikarzami, influencerami, mediami, instytucjami kulturalnymi, instytucjami dotującymi projekty, reprezentowanie wydawnictwa w mediach) oraz internetowej (w tym w mediach społecznościowych),
- nadzór nad komunikacją pomiędzy wydawnictwem a czytelnikami (w tym za pośrednictwem mediów społecznościowych) i dbałość o spójność działań promocyjnych, marketingowych i komunikacyjnych ze specyfiką profilu wydawnictwa,
- rozwój i optymalizacja cyfrowych kanałów sprzedaży, w tym sklepu internetowego wydawnictwa,
- analiza trendów rynkowych, potrzeb i zachowań czytelników, a także monitorowanie działań konkurencji,
- monitorowanie efektywności działań marketingowych i raportowanie wyników do zespołu zarządzającego,
- bieżący kontakt z czytelnikami i współpraca z zespołem całego wydawnictwa.
Wymagania:
- przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (najlepiej w branży wydawniczej),
- umiejętności analityczne,
- umiejętność zarządzania kilkuosobowym zespołem,
- swobodne poruszanie się w świecie komunikacji cyfrowej,
- wysokie kompetencje językowe i komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (inne języki stanowią atut),
- orientacja w świecie wydawniczym,
- zainteresowanie literaturą,
- gotowość do wystąpień publicznych,
- inicjatywa oraz wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
- prawo jazdy.
Mile widziane:
- znajomość rynku książki dziecięcej,
- znajomość branży parentingowej.
Oferta:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracowniczy rabat na książki wydawnictwa,
- twórczą pracę w zespole renomowanego wydawnictwa,
- obcowanie ze światem wartościowych książek dziecięcych,
- możliwość rozwoju,
- możliwość realizacji własnych projektów.
Zainteresowanych pracą z nami prosimy o przesyłanie do dnia 26 lipca CV w formacie PDF przez "Aplikuj" w portalu Pracuj.pl
Mail prosimy zatytułować: REKRUTACJA.
Z wybranymi osobami skontaktujemy się do 31 lipca.
Informacje
Zobacz także
Specjalista ds. marketingu
Orlen Paliwa poszukuje osoby do prowadzenia działań marketingowych.
Specjalista/Specjalistka ds. PR
Uniwersytet SWPS poszukuje specjalisty (Mid / Regular), młodszego specjalisty (Junior) w obszarze public relations.
Specjalista ds. content marketingu
Prymat sp. z o.o. poszukuje specjalisty ds. content marketingu.
Rzecznik Prasowy
Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji i promocji