Biuletyn Polonistyczny

Oferta pracy

Data dodania: 28.06.2024
Termin nadsyłania zgłoszeń: 06.07.2024

Specjalista ds. marketingu

Forma pracy:
pełen etat
Dziedziny:
marketing

Orlen Paliwa poszukuje osoby do prowadzenia działań marketingowych.

Umowa o pracę.

Praca stacjonarna.

Zakres obowiązków:

  • Planowanie, wdrażanie i nadzór nad działaniami digital skierowanymi do klientów B2B i B2C
  • Zarządzanie stronami internetowymi - ORLEN Paliwa, Ekoterm i Paliwa BAQ
  • Pozycjonowanie stron internetowych
  • Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii digital marketingowych, w tym kampanii leadowych
  • Wdrożenie i prowadzenie profili społecznościowych Spółki
  • Planowanie i wdrażanie innych narzędzi e-marketingu
  • Tworzenie KV i contentu na potrzeby działań digital marketingowych
  • Monitorowanie efektywności realizowanych działań z wykorzystaniem narzędzi analitycznych
  • Monitorowanie trendów rynkowych i nowych rozwiązań w obszarze e-marketingu.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, kierunek: dziennikarstwo, PR, polonistyka, komunikacja, marketing
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w obszarze działań e-marketingu
  • Zaawansowana znajomość Google Analytics, SEM/SEO, Social Media
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym
  • Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektu od etapu planowania po analizę i raportowanie wyników
  • Wysoka orientacja na jakość wykonywanej pracy oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • Inicjatywa i kreatywność we wprowadzaniu nieszablonowych rozwiązań
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Znajomość aktualnych trendów, technik i narzędzi wykorzystywanych w e-marketingu
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacji i współpracy
  • Samodzielność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność dobrego planowania pracy.

Oferta:

  • trakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
  • Zróżnicowany zespół pracowników
  • Praca w firmie o strategicznym znaczeniu dla gospodarki
  • Wymiana wiedzy między specjalistami w grupie
  • Duży potencjał dla rozwoju zawodowego
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy.

Informacje

Słowa kluczowe:
Data dodania:
28 czerwca 2024; 13:18 (Piotr Bordzoł)
Data edycji:
28 czerwca 2024; 13:18 (Piotr Bordzoł)

Zobacz także

19.02.2019

Konsultant ds. Mediów Społecznościowych i Serwisów www

Do Działu Promocji, który jest częścią Departamentu Marketingu i Komunikacji, poszukujemy Konsultant ds. Mediów Społecznościowych  i Serwisów www 

02.10.2019

Specjalista ds. mediów społecznościowych

OPIS STANOWISKA • zarządzanie stroną internetową Muzeum Narodowego w Krakowie (publikacja treści we współpracy z poszczególnymi oddziałami i koordynatorami projektów) • współpraca merytoryczna przy projektach związanych z nowymi mediami (strony www, aplikacje itp.) • zarządzanie kanałami Muzeum Narodowego w Krakowie w social mediach (FB, Instagram, LinkedIn), tworzenie harmonogramów publikacji adekwatnych do potrzeb promocyjnych Muzeum • pozyskiwanie materiałów od pracowników merytorycznych Muzeum • planowanie, prowadzenie i rozliczanie kampanii płatnych (Google Ads Manager, Facebook Ads) • planowanie kampanii promocyjnych poszczególnych wystaw i projektów w internecie • planowanie i publikacja newslettera Muzeum (Freshmail)

05.06.2018

Rzecznik Prasowy

Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji i promocji

23.08.2018

Specjalista ds. upowszechniania (ZSK2/Z7)

Obecnie, z uwagi na rozwój ambitnych projektów unijnych o zasięgu ogólnopolskim poszukiwane są osoby do projektu „Włączanie kwalifikacji innowacyjnych i potrzebnych społecznie do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji oraz ograniczenie barier w rozwoju ZSK przez wspieranie interesariuszy systemu na poziomie krajowym i regionalnym ” na stanowisko: Specjalista ds. upowszechniania (specjalista ds. mediów społecznościowych)

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywanena Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Sprawdź informacje o plikach cookies.