Job offer
Orlen Paliwa poszukuje osoby do prowadzenia działań marketingowych.
Umowa o pracę.
Praca stacjonarna.
Zakres obowiązków:
- Planowanie, wdrażanie i nadzór nad działaniami digital skierowanymi do klientów B2B i B2C
- Zarządzanie stronami internetowymi - ORLEN Paliwa, Ekoterm i Paliwa BAQ
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii digital marketingowych, w tym kampanii leadowych
- Wdrożenie i prowadzenie profili społecznościowych Spółki
- Planowanie i wdrażanie innych narzędzi e-marketingu
- Tworzenie KV i contentu na potrzeby działań digital marketingowych
- Monitorowanie efektywności realizowanych działań z wykorzystaniem narzędzi analitycznych
- Monitorowanie trendów rynkowych i nowych rozwiązań w obszarze e-marketingu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, kierunek: dziennikarstwo, PR, polonistyka, komunikacja, marketing
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w obszarze działań e-marketingu
- Zaawansowana znajomość Google Analytics, SEM/SEO, Social Media
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym
- Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektu od etapu planowania po analizę i raportowanie wyników
- Wysoka orientacja na jakość wykonywanej pracy oraz bardzo dobra organizacja pracy
- Inicjatywa i kreatywność we wprowadzaniu nieszablonowych rozwiązań
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Znajomość aktualnych trendów, technik i narzędzi wykorzystywanych w e-marketingu
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacji i współpracy
- Samodzielność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność dobrego planowania pracy.
Oferta:
- trakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
- Zróżnicowany zespół pracowników
- Praca w firmie o strategicznym znaczeniu dla gospodarki
- Wymiana wiedzy między specjalistami w grupie
- Duży potencjał dla rozwoju zawodowego
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy.
Information
See also
Konsultant ds. Mediów Społecznościowych i Serwisów www
Do Działu Promocji, który jest częścią Departamentu Marketingu i Komunikacji, poszukujemy Konsultant ds. Mediów Społecznościowych i Serwisów www
Specjalista ds. mediów społecznościowych
OPIS STANOWISKA • zarządzanie stroną internetową Muzeum Narodowego w Krakowie (publikacja treści we współpracy z poszczególnymi oddziałami i koordynatorami projektów) • współpraca merytoryczna przy projektach związanych z nowymi mediami (strony www, aplikacje itp.) • zarządzanie kanałami Muzeum Narodowego w Krakowie w social mediach (FB, Instagram, LinkedIn), tworzenie harmonogramów publikacji adekwatnych do potrzeb promocyjnych Muzeum • pozyskiwanie materiałów od pracowników merytorycznych Muzeum • planowanie, prowadzenie i rozliczanie kampanii płatnych (Google Ads Manager, Facebook Ads) • planowanie kampanii promocyjnych poszczególnych wystaw i projektów w internecie • planowanie i publikacja newslettera Muzeum (Freshmail)
Rzecznik Prasowy
Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji i promocji
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
Wydawnictwo Marginesy w związku z rozwojem działalności poszukuje osoby do pracy na stanowisku