Biuletyn Polonistyczny

Oferta pracy

Data dodania: 23.11.2025
Termin nadsyłania zgłoszeń: 12.12.2025

PR & Content Marketing Specialist

Miejscowości:
Kraków
Forma pracy:
pełen etat
Dziedziny:
marketing, Public relations

Vasco Electronics S.A. poszukuje specjalstów.

Zakres obowiązków

  • Współudział w opracowaniu oraz wdrożenie strategii i bieżących planów z zakresu content marketingu dla poszczególnych kampanii wizerunkowych i sprzedażowych
  • Publikacja treści w serwisach internetowych, portalach branżowych, blogach, kanałach telewizyjnych, radiowych i serwisach video/online/VOD, zgodnie z założeniami strategii
  • Współpraca z wydawnictwami, twórcami i producentami w zakresie identyfikacji dodatkowych przestrzeni do publikacji treści, w tym także w kanałach social / performance marketing, przy wsparciu odpowiednich zespołów wewnętrznych
  • Rozwijanie nowych narzędzi, kanałów i form komunikacji online i offline, m. in. podcasty, ebooki, lokowania produktu, współprace z markami i organizacjami, wydarzenia zewnętrzne, kampanie cross-marketingowe i inne. Zarządzanie procesem tworzenia treści w ramach wskazanych wyżej kanałów
  • Bieżąca współpraca osobami odpowiedzialnymi za zakup mediów w celu oceny efektywności planowanych aktywności oraz analizy wskaźników mediowych na tle ustalonych grup docelowych oraz budżetów
  • Bieżąca współpraca z działem Marketing International, monitorowanie działań prowadzonych przez specjalistów ds. marketingu na poszczególnych rynkach, analiza lokalnych ofert marketingowych, rekomendacja i akceptacja działań na lokalnych rynkach
  • Monitorowanie KPI, śledzenie i mierzenie skuteczności kampanii content marketingowych, regularne raportowanie, analiza efektywności i rekomendowanie zmian
  • Koordynacja produkcji materiałów komunikacyjnych w kanałach własnych (m. in. strony internetowe, treści wideo)
  • Koordynacja projektów społecznych, rozwój aktywności z zakresu zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu
  • Wsparcie dla bieżących działań z zakresu PR, relacji z mediami i interesariuszami
  • Zarządzanie budżetem, bieżąca analiza kosztów w ujęciu kalendarzowym i regionalnym
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi i zewnętrznymi, aby zapewnić płynne dostarczanie treści we wszystkich kanałach, dbałość o spójność treści z wartościami firmy i tonem komunikacji, dobrymi praktykami SEO
  • Monitorowanie aktualnych trendów w obszarze content marketingu i komunikacji, wydarzeń istotnych dla branży, pojawiających się możliwości komunikacyjnych.

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata), mile widziane w branży technologicznej / travel lub w mediach
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: komunikacja, dziennikarstwo, filologia, nauki społeczne i pokrewne
  • Doświadczenie w obszarze copywritingu, tworzenia komunikatów i redagowania tekstów
  • Znajomość rynku medialnego, trendów i kanałów komunikacji

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowej organizacji, działającej na kilku rynkach
  • Znajomość w stopniu komunikatywnym innego, poza angielskim, europejskiego języka.

 

Informacje

Słowa kluczowe:
Data dodania:
23 listopada 2025; 20:31 (Piotr Bordzoł)
Data edycji:
23 listopada 2025; 20:31 (Piotr Bordzoł)
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywanena Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Sprawdź informacje o plikach cookies.