Oferta pracy
Specjalista/specjalistka ds. komunikacji i współpracy z mediami w Dziale Promocji Muzeum Literatury
Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Organizowanie akcji informacyjnych, konferencji prasowych, projektów medialnych oraz wydarzeń Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza
- Utrzymywanie relacji z mediami oraz nawiązywanie nowych kontaktów;
- Opracowywanie/pisanie materiałów na potrzeby współpracy z mediami (informacje prasowe i artykuły o charakterze PR);
- Praca nad materiałami promocyjnymi;
- Przygotowywanie treści do mediów społecznościowych, administrowanie kanałami społecznościowymi Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Zatrudnienie w Dziale Promocji na wydzielonym stanowisku pracy w wymiarze etatu. Miejsce pracy: Rynek Starego Miasta 20 w Warszawie. Wyposażenie stanowiska: komputer
Wymagania niezbędne:
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Wykształcenie wyższe
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- Doświadczenie we współpracy z dziennikarzami;
- Doświadczenie w przygotowywaniu materiałów prasowych;
- Umiejętność pisania i redagowania tekstów;
- Doświadczenie w organizowaniu eventów, w tym: konferencji prasowych.
- Umiejętność tworzenia angażujących treści w mediach społecznościowych
- Znajomość bieżących trendów w mediach społecznościowych i doświadczenia w ich prowadzeniu
- Znajomość języka angielskiego
- Otwartość, inicjatywa i zdolności organizacyjne
- Wysoka kultura osobista
Wymagania dodatkowe:
Doświadczenie w realizacji projektów o tematyce kulturalnej,
Doświadczenie w wypowiadaniu się przed kamerą i mikrofonem
Doświadczenie w administrowaniu stroną www / obsługa CMS
Znajomość programów graficznych będzie również dodatkowym atutem.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Curriculum vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej
- List motywacyjny
- Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kopia lub skan w przypadku zgłoszenia drogą e-mailową)
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (podpisane odręcznie lub skan w przypadku zgłoszenia drogą e-mailową)
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (podpisane odręcznie lub skan w przypadku zgłoszenia drogą e-mailową)
- Klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych
Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.”
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów lub przesłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do dnia 1 października 2019 r. na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres:
info@muzeumliteratury.pl (w temacie wiadomości „Rekrutacja”).
(oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone)
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 1 października 2019 r.
Pełna treść ogłoszenia – pobierz
Informacje
Zobacz także
Rzecznik Prasowy
Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji i promocji
Pracownik merytoryczny w Dziale Sztuki Muzeum Literatury
Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza
Specjalista ds. mediów społecznościowych (Teatr Wielki – Opera Narodowa)
Obowiązki: prowadzenie promocji bieżących projektów w mediach społecznościowych, • utrzymywanie zainteresowania uczestników mediów społecznościowych Teatrem Wielkim – Operą Narodową, • budowanie i utrzymywanie kontaktów z użytkownikami Facebooka, Instagrama, Twittera, LinkedIna, Youtube'a, • tworzenie i redagowanie treści komunikatów i informacji oraz pozyskiwanie zdjęć, • przygotowywanie i prowadzeni kampanii w mediach społecznościowych, • współpraca z mediami społecznościowymi partnerów Teatru Wielkiego – Opery Narodowej.
Specjalista/Specjalistka ds. PR
Uniwersytet SWPS poszukuje specjalisty (Mid / Regular), młodszego specjalisty (Junior) w obszarze public relations.