Полонистический бюллетень

Образовательное предложение

Заявки принимаются до: 30.09.2019
Дата размещения: 01.07.2019

Zarządzanie Kulturą w Administracji Rządowej, Samorządowej i w Organizacjach Pozarządowych (w 2019/2020 - XVII edycja)

Город:
Warszawa
Форма:
заочное
Вид предложения:
послевузовское обучение

Celem studiów jest zwiększenie wiedzy i umiejętności, pozwalających na samodzielne zarzadzanie podmiotem prowadzącym działalność w sferze kultury (samorządową instytucją kultury, organizacją pozarządową lub przedsiębiorstwem prowadzącym działalność w sferze kultury).

Studia skierowane są do osób zarówno już pracujących w obszarze kultury, jak i tych, które rozpoczynają pracę w tym obszarze lub po prostu interesują się nowoczesnymi narzędziami marketingowymi oraz zarządzaniem kulturą.

Zajęcia  prowadzą  specjaliści  z  dziedziny  zarządzania,  prawa  i  reklamy,  znawcy  programów europejskich, menadżerowie kultury, praktycy.

Kierownik studiów: dr hab. Agata Roćko, prof. IBL PAN

Czas trwania: 2 semestry (180 godzin). Wykłady i ćwiczenia odbywają się raz w miesiącu (piątek w godz. 15.45-19.00,  sobota  i niedziela  w godz.  9.00-16.00).  

Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.

Wybrane przedmioty: Elementy prawa  dla  pracowników instytucji kultury; Udostępnianie kultury oraz korzystanie z bezpłatnych zasobów Internetu; Konstruowanie oferty edukacyjnej instytucji kultury; Komunikacja managera kultury-warsztat; Wybrane aspekty zarządzania instytucją artystyczną; Promocja i organizacja międzynarodowego wydarzenia kulturalnego – case study, Eurovision Song Contest; Współpraca z artystami. Promocja wydarzenia i zespołu muzycznego; ABC managera kultury-praktyczne aspekty pracy z artystami; Marketing i zarządzanie w kulturze; Praktyczne aspekty finansowania projektów kulturalnych w różnych obszarach zarządzania kulturą; Współpraca z artystami przy projektach kultury; Współpraca z mediami–warsztat; Promocja  kultury  w  mediach  lokalnych  i regionalnych; Zarządzanie kryzysowe; Zarządzanie  strategiczne.  Przywództwo XXI wieku; Komunikacja społeczna w  instytucji kultury – case study: Muzeum  Pałacu Króla Jana III w Wilanowie; Społeczna  odpowiedzialność organizacji (CSR) w biznesie i kulturze; Animacja kultury a praca ze społecznością  lokalną:  metody, konteksty, inspiracje – warsztat.

Информация

Стоимость обучения:
2300 zł za semestr (można opłacać semestralnie)
Продолжительность обучения:
dwa semestry
Дата размещения:
1 июля 2019; 13:35 (Mariola Wilczak)
Дата правки:
1 июля 2019; 13:35 (Mariola Wilczak)
Если вы не хотите, чтобы куки-файлы сохранялись на вашем диске, поменяйте настройки своего браузера Смотреть информацию о куки-файлах