Вакансия
Asystent w międzynarodowym projekcie badawczym ECHOES European Colonial Heritage Modalities in Entangled Cities
Szukamy pilnie asystenta w międzynarodowym projekcie badawczym ECHOES European Colonial Heritage Modalities in Entangled Cities (program Horyzont 2020) na 1/3 etatu na dziewięć miesięcy w 2018 roku, z możliwością przedłużenia na kolejne dwa lata. Pakiet pracy City Museums and Multiple Colonial Pasts, w którym przewidziano stanowisko asystenta, prowadzony jest przez Instytut Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Krótki opis projektu – niżej.
OBOWIĄZKI
• organizowanie spotkań i warsztatów naukowych;
• informowanie o badaniach i wydarzeniach w ramach projektu w mediach elektronicznych;
• kwerendy w zasobach elektronicznych, bibliotekach i archiwach;
• utrzymywanie porządku w zasobach elektronicznych projektu;
• koordynowanie prac polskiego zespołu w porozumieniu z jego kierowniczką;
• inne prace administracyjne, w tym przygotowywanie i obieg dokumentów związanych z projektem.
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW
• biegła znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i w piśmie;
• komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej;
• umiejętność elastycznej organizacji pracy własnej;
• obowiązkowość i terminowość;
• dyplom magistra;
• mile widziane: zainteresowania z zakresu studiów miejskich, pamięci społecznej, dziedzictwa kulturowego, muzeów, komunikacji międzykulturowej, studiów postkolonialnych, badań społecznych i/lub historii najnowszej;
• mile widziane: doświadczenie zawodowe i/lub uczestnictwo w studiach doktoranckich; znajomość języka niderlandzkiego lub chińskiego.
ZAPEWNIAMY
• wdrożenie do prac organizacyjnych i badawczych w międzynarodowym środowisku naukowym;
• możliwość pisania pracy doktorskiej z zakresu projektu – dotyczy kandydatów ze studium doktoranckiego IS UW;
• miejsce pracy;
• wynagrodzenie 1330 zł brutto miesięcznie na umowę o pracę na 1/3 etatu;
• dodatkowe wynagrodzenie (do 700 zł miesięcznie) w razie przekroczenia przewidzianego umową czasu pracy;
• możliwość dodatkowej pracy w charakterze umowy zlecenia w innym projekcie.
List motywacyjny wraz z CV oraz tekstem napisanym przez kandydata (praca dyplomowa lub jedna publikacja lub artykuł prasowy) prosimy przysłać do 15 marca 2018 r. na adres sekretariat[at]is.uw.edu.pl – mejle prosimy tytułować: ECHOES—asystent.
Prosimy o podanie imienia, nazwiska i kontaktu e-m i telefonicznego do jednej osoby, która może służyć referencjami (nauczyciel akademicki lub pracodawca). Pytania prosimy kierować do: dr Joanna Wawrzyniak wawrzyniakj[at]is.uw.edu.pl
Projekt jest realizowany przez: University of Hull, Aarhus University, Amsterdam University, Warsaw University, University of Rennes, Center for Social Studies (Coimbra)
Информация
Смотреть также
KOORDYNATOR/KOORDYNATORKA PROJEKTÓW ASYSTENT SZKOŁY
Celem projektu Asystent Szkoły 1 i Asystent Szkoły 2 jest podniesienie jakości i efektywności pracy Ośrodków Doskonalenia Nauczycieli oraz ich współpracowników w zakresie umiejętności wspomagania szkół i doskonalenia nauczycieli w dawaniu uczniom na lekcjach wybranych przedmiotów szkolnych efektywnych zadań edukacyjnych rozwijających kompetencje kluczowe.
Koordynator/koordynatorka projektów „Asystent Szkoły”
Celem projektu Asystent Szkoły 1 i Asystent Szkoły 2 jest podniesienie jakości i efektywności pracy Ośrodków Doskonalenia Nauczycieli oraz ich współpracowników w zakresie umiejętności wspomagania szkół i doskonalenia nauczycieli w dawaniu uczniom na lekcjach wybranych przedmiotów szkolnych efektywnych zadań edukacyjnych rozwijających kompetencje kluczowe.
Asystent w Instytucie Filologii Polskiej
Dziekan Wydziału Filologiczno-Historycznego Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta w Instytucie Filologii Polskiej w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie na umowę o pracę na I etacie w dziedzinie nauk humanistycznych w dyscyplinie literaturoznawstwo.
Koordynacja projektów edukacyjnych
Centrum Edukacji Obywatelskiej poszukuje osoby, która będzie odpowiadać za następujące obszary: sprawozdawczość, ewaluację oraz koordynację projektów edukacyjnych.