Вакансия
Pracownik Działu Edukacji
MUZEUM PANA TADEUSZA ZAKŁADU NARODOWEGO IM. OSSOLIŃSKICH
POSZUKUJE PRACOWNIKA DZIAŁU EDUKACJI
Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń osoby zainteresowane pracą w naszym Zespole!
Do obowiązków osoby zatrudnionej jako pracownik Działu Edukacji należy:
- czynny udział w opracowywaniu oferty edukacyjnej Muzeum, ze szczególnym uwzględnieniem epoki romantyzmu;
- przygotowywanie scenariuszy lekcji muzealnych oraz działań programowych;
- koordynowanie zajęć muzealnych, ze szczególnym uwzględnieniem lekcji o tematyce romantycznej;
- obsługa administracyjna działu i realizowanych projektów;
- prowadzenie zajęć edukacyjnych oraz warsztatów artystycznych z grupami w różnym wieku.
Wymagania:
- wykształcenie humanistyczne (preferowana filologia polska);
- biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;
- umiejętność tworzenia i redagowania tekstów (razem z listem motywacyjnym i CV prosimy o przesłanie tekstu próbnego na dowolny temat o długości od 4 do 6 tys. znaków ze spacjami);
- duże zdolności interpersonalne, otwartość na kontakty z ludźmi, umiejętność pracy w zespole;
- wysoka kultura osobista oraz punktualność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań;
- doświadczenie w pracy edukacyjnej w instytucjach kultury będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- pracę w ramach nowoczesnego projektu muzealnego;
- zatrudnienie w formie umowy o pracę.
CV oraz list motywacyjny prosimy przesłać do 20 stycznia 2018 roku, pocztą elektroniczną, pod adres edukacja@ossolineum.pl z dopiskiem w temacie „PRACOWNIK DZIAŁU EDUKACJI”.
Prosimy o dopisanie w dokumentach następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Информация
Смотреть также
Edukatorzy Muzealni
Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń osoby zainteresowane współpracą w naszym Zespole!
Staż | Stowarzyszenie Nowe Horyzonty | Dział edukacji
Stowarzyszenie Nowe Horyzonty poszukuje studentów kierunków humanistycznych/ animacji kultury/ zarządzania kulturą, którzy byliby zainteresowani odbyciem stażu w dziale edukacji. Oferujemy możliwość wzbogacenia doświadczenia w zakresie organizacji i logistyki, a także rozwinięcia i wykorzystania umiejętności merytorycznych.
Adiunkt (koordynator projektów edukacyjnych) w Dziale Edukacji
OPIS STANOWISKA • koordynowanie prac związanych z programem kulturalno-edukacyjnym dla Galerii Sztuki Starożytnej (udział w pracach zespołu projektowego, współpraca z innymi działami muzeum, odpowiedzialność za przebieg procedur administracyjnych i obieg dokumentacji finansowej), • nadzór i koordynacja zadań w zakresie oferty programowej Galerii poprzez ścieżki: wirtualną, edukacyjną, familijną, zaangażowania, obcojęzyczną, profesjonalną i specjalną. • nadzór merytoryczny nad lekcjami muzealnymi, oprowadzaniami, warsztatami i innymi zajęciami odbywającymi się w Galerii Sztuki Starożytnej, • opracowywanie wytycznych do lekcji muzealnych i oprowadzeń dotyczących sztuki starożytnej, • szkolenia edukatorów w zakresie sztuki starożytnej, w tym sprawdzanie scenariuszy i hospitacja zajęć, • opracowywanie druków, kart edukacyjnych i innych pomocy dydaktycznych dotyczących sztuki starożytnej, • opracowywanie merytoryczne i koordynacja programów edukacyjnych towarzyszących wystawom czasowym, • opracowywanie merytoryczne i koordynacja kursu historii sztuki „Wielcy twórcy”, • koordynacja prac nad utrzymaniem i rozbudową systemu audioprzewodników do galerii stałych i wystaw czasowych w Muzeum, • przygotowywanie wniosków i przeprowadzanie postępowań zgodnie z Regulaminem zamówień publicznych MNW i ustawą Prawo zamówień publicznych, • przygotowywanie i procedowanie umów z partnerami zewnętrznymi, • porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych projektów,
Koordynacja projektów edukacyjnych
Centrum Edukacji Obywatelskiej poszukuje osoby, która będzie odpowiadać za następujące obszary: sprawozdawczość, ewaluację oraz koordynację projektów edukacyjnych.