Biuletyn Polonistyczny

Wydarzenie

Data wydarzenia: 10.09.2015 g.11:00 - 10.09.2015 g.15:00
Data dodania: 07.09.2015

Gender w podręcznikach – diagnoza w kierunku równościowej i antydyskryminacyjnej edukacji szkolnej

Typ wydarzenia:
Konferencja
Miejscowość:
Warszawa

Interdyscyplinarne Centrum Badań Płci Kulturowej i Tożsamości Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza wraz z Pełnomocniczką Rządu ds. Równego Traktowania prof. Małgorzatą Fuszarą oraz fundacją Feminoteka ma zaszczyt zaprosić na konferencję wieńczącą projekt badawczy pt. ,,Gender w podręcznikach – diagnoza w kierunku równościowej i antydyskryminacyjnej edukacji szkolnej”. Konferencja odbędzie się w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów 10 września 2015 r. w godz. 11.00–15.00. Więcej informacji: http://www.gender.amu.edu.pl.

Informacje

Data dodania:
7 września 2015; 09:00 (Barbara Łukaszewska)
Data edycji:
7 września 2015; 09:01 (Barbara Łukaszewska)

Zobacz także

17.02.2016

Podręczniki bez uprzedzeń i dyskryminacji / Debata ekspercka

Interdyscyplinarne Centrum Badań Płci Kulturowej i Tożsamości wraz z zespołem badawczym oraz organizacjami partnerskimi projektu „Gender w podręcznikach” zapraszają na debatę ekspercką „Podręczniki bez uprzedzeń i dyskryminacji. Projektowanie zmiany”, która odbędzie się 29 lutego 2016 r. w godz. 11.00–15.00 w Poznaniu (sala XVII Collegium Minus). Więcej informacji na www.gender.amu.edu.pl oraz na plakacie.

07.04.2016

Edukacja polonistyczna – metamorfozy

Pracownicy Zakładu Edukacji Polonistycznej i Innowacji Dydaktycznych

14.09.2015

Literatura współczesna i najnowsza w edukacji polonistycznej. Analizy i (re)interpretacje

Zakład Metodyki Nauczania Literatury i Języka Polskiego, Instytut Filologii Polskiej oraz Uniwersytet Rzeszowski zapraszają do udziału w Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej organizowanej w Rzeszowie w dniach 11–12 kwietnia 2016 r.:

21.05.2017

Logopedia wobec wyzwań i zagrożeń XXI wieku

Rosnąca liczba osób z zaburzeniami mowy i głosu – dzieci, młodzieży, dorosłych, w tym seniorów – stawia przed współczesną logopedią nowe zadania. W związku z tym istnieje potrzeba wymiany poglądów na temat pożądanych kierunków jej rozwoju z udziałem naukowców reprezentujących różne ośrodki badawcze, praktyków oraz przedstawicieli innych dyscyplin współpracujących z logopedami w procesie diagnozy i terapii pacjentów z zaburzeniami mowy. (...)

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywanena Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Sprawdź informacje o plikach cookies.