Biuletyn Polonistyczny

Oferta pracy

Data dodania: 24.11.2024
Termin nadsyłania zgłoszeń: 29.11.2024

Ekspert / Ekspertka ds. komunikacji i promocji

Miejscowości:
Warszawa
Forma pracy:
pełen etat
Dziedziny:
Komunikacja, promocja

Pełny etat w Instytucie Badań Edukacyjnych

Obowiązki:

  • Ścisła współpraca z kierownikiem i członkami Zespołu w zakresie realizacji celów merytorycznych w zakresie PR
  • Koordynacja działań informacyjnych, wizerunkowych, medialnych, komunikacyjnych, planowanie strategii działań medialnych
  • Opracowywanie, realizacja i monitorowanie kampanii w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej IBE
  • Inicjowanie i utrzymanie stałych pozytywnych relacji z mediami
  • Bieżące kontakty z mediami (sporządzanie komunikatów/ notatek prasowych, organizacja briefingów konferencji prasowych)
  • Inicjowanie i samodzielna realizacja zadań merytorycznych zgodnych z koncepcją realizacji celów Zespołu, w tym inicjowanie nowych form komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, dobór efektywnych narzędzi oraz metodyki
  • Systematyczny przegląd mediów z wykorzystaniem monitoringu mediów i internetu
  • Udział w pracach koncepcyjnych oraz realizacja działań związanych z przygotowaniem materiałów upowszechniających;
  • Bieżąca współpraca z wykonawcami usług zleconych
  • Przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji, w tym merytorycznej części dokumentacji przetargowej dotyczącej zamówień publicznych na realizację zaplanowanych działań, współpraca z wykonawcą/-cami
  • Za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe (marketing, PR, dziennikarstwo, komunikacja i pokrewne)
  • Minimum 4 letnie doświadczenie w roli rzecznika prasowego lub na innym podobnym stanowisku
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze edukacji
  • Swoboda wystąpień publicznych
  • Zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • Znajomość trendów PR-owych i tendencji na rynku mediów
  • Dobra organizacja i zdolność planowania działań
  • Kreatywność, zdolności analityczne
  • Myślenie strategiczne i kompetencje w obszarze komunikacji
  • Wysoka kultura osobista
  • Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość systemów reklamowych poszczególnych mediów i sposobów optymalizacji reklam
  • Znajomość prawa i etyki PR
  • Samodzielność.

Oferta:

  • Pakiet benefitów: świadczenia w ramach ZFŚS, karta Medicover Sport
  • Możliwość korzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej
  • Unikatową możliwość uczestniczenia w tworzeniu rozwiązań edukacyjnych
  • Pracę w zespole dzielącym się wiedzą
  • Zatrudnienie w instytucie badawczym o długiej tradycji i bogatym doświadczeniu
  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Umowa na 3-miesięczny okres próbny
  • Miejsce wykonywania pracy: Instytut Badań Edukacyjnych oraz miejsce wskazane przez pracownika (praca hybrydowa - 2/3)
  • Wymiar etatu: 1,0
  • Wynagrodzenie zasadnicze miesięczne w zależności od doświadczenia i kompetencji Kandydata/Kandydatki: 8 500,00 - 9 000,00 zł brutto
  • System czasu pracy: podstawowy
  • Po etapie analizy wszystkich aplikacji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami.

Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie wypoczynku

Informacje

Słowa kluczowe:
Data dodania:
24 listopada 2024; 14:43 (Piotr Bordzoł)
Data edycji:
24 listopada 2024; 14:43 (Piotr Bordzoł)
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywanena Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Sprawdź informacje o plikach cookies.