Oferta pracy
Data dodania: 24.11.2024
Termin nadsyłania zgłoszeń: 29.11.2024
Ekspert / Ekspertka ds. komunikacji i promocji
Instytucja:
Miejscowości:
Warszawa
Forma pracy:
pełen etat
Dziedziny:
Komunikacja,
promocja
Pełny etat w Instytucie Badań Edukacyjnych
Obowiązki:
- Ścisła współpraca z kierownikiem i członkami Zespołu w zakresie realizacji celów merytorycznych w zakresie PR
- Koordynacja działań informacyjnych, wizerunkowych, medialnych, komunikacyjnych, planowanie strategii działań medialnych
- Opracowywanie, realizacja i monitorowanie kampanii w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej IBE
- Inicjowanie i utrzymanie stałych pozytywnych relacji z mediami
- Bieżące kontakty z mediami (sporządzanie komunikatów/ notatek prasowych, organizacja briefingów konferencji prasowych)
- Inicjowanie i samodzielna realizacja zadań merytorycznych zgodnych z koncepcją realizacji celów Zespołu, w tym inicjowanie nowych form komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, dobór efektywnych narzędzi oraz metodyki
- Systematyczny przegląd mediów z wykorzystaniem monitoringu mediów i internetu
- Udział w pracach koncepcyjnych oraz realizacja działań związanych z przygotowaniem materiałów upowszechniających;
- Bieżąca współpraca z wykonawcami usług zleconych
- Przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji, w tym merytorycznej części dokumentacji przetargowej dotyczącej zamówień publicznych na realizację zaplanowanych działań, współpraca z wykonawcą/-cami
- Za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe (marketing, PR, dziennikarstwo, komunikacja i pokrewne)
- Minimum 4 letnie doświadczenie w roli rzecznika prasowego lub na innym podobnym stanowisku
- Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze edukacji
- Swoboda wystąpień publicznych
- Zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- Znajomość trendów PR-owych i tendencji na rynku mediów
- Dobra organizacja i zdolność planowania działań
- Kreatywność, zdolności analityczne
- Myślenie strategiczne i kompetencje w obszarze komunikacji
- Wysoka kultura osobista
- Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość systemów reklamowych poszczególnych mediów i sposobów optymalizacji reklam
- Znajomość prawa i etyki PR
- Samodzielność.
Oferta:
- Pakiet benefitów: świadczenia w ramach ZFŚS, karta Medicover Sport
- Możliwość korzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej
- Unikatową możliwość uczestniczenia w tworzeniu rozwiązań edukacyjnych
- Pracę w zespole dzielącym się wiedzą
- Zatrudnienie w instytucie badawczym o długiej tradycji i bogatym doświadczeniu
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Umowa na 3-miesięczny okres próbny
- Miejsce wykonywania pracy: Instytut Badań Edukacyjnych oraz miejsce wskazane przez pracownika (praca hybrydowa - 2/3)
- Wymiar etatu: 1,0
- Wynagrodzenie zasadnicze miesięczne w zależności od doświadczenia i kompetencji Kandydata/Kandydatki: 8 500,00 - 9 000,00 zł brutto
- System czasu pracy: podstawowy
- Po etapie analizy wszystkich aplikacji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami.
Benefity:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- parking dla pracowników
- dofinansowanie wypoczynku
Informacje
Słowa kluczowe:
Data dodania:
24 listopada 2024; 14:43 (Piotr Bordzoł)
Data edycji:
24 listopada 2024; 14:43 (Piotr Bordzoł)