Polish Studies Newsletter

Job offer

Added on: 24.11.2024
Deadline for submitting applications: 29.11.2024

Ekspert / Ekspertka ds. komunikacji i promocji

Cities/towns:
Warszawa
Form of employment:
full-time
Fields:
Komunikacja, promocja

Pełny etat w Instytucie Badań Edukacyjnych

Obowiązki:

  • Ścisła współpraca z kierownikiem i członkami Zespołu w zakresie realizacji celów merytorycznych w zakresie PR
  • Koordynacja działań informacyjnych, wizerunkowych, medialnych, komunikacyjnych, planowanie strategii działań medialnych
  • Opracowywanie, realizacja i monitorowanie kampanii w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej IBE
  • Inicjowanie i utrzymanie stałych pozytywnych relacji z mediami
  • Bieżące kontakty z mediami (sporządzanie komunikatów/ notatek prasowych, organizacja briefingów konferencji prasowych)
  • Inicjowanie i samodzielna realizacja zadań merytorycznych zgodnych z koncepcją realizacji celów Zespołu, w tym inicjowanie nowych form komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, dobór efektywnych narzędzi oraz metodyki
  • Systematyczny przegląd mediów z wykorzystaniem monitoringu mediów i internetu
  • Udział w pracach koncepcyjnych oraz realizacja działań związanych z przygotowaniem materiałów upowszechniających;
  • Bieżąca współpraca z wykonawcami usług zleconych
  • Przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji, w tym merytorycznej części dokumentacji przetargowej dotyczącej zamówień publicznych na realizację zaplanowanych działań, współpraca z wykonawcą/-cami
  • Za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe (marketing, PR, dziennikarstwo, komunikacja i pokrewne)
  • Minimum 4 letnie doświadczenie w roli rzecznika prasowego lub na innym podobnym stanowisku
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze edukacji
  • Swoboda wystąpień publicznych
  • Zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • Znajomość trendów PR-owych i tendencji na rynku mediów
  • Dobra organizacja i zdolność planowania działań
  • Kreatywność, zdolności analityczne
  • Myślenie strategiczne i kompetencje w obszarze komunikacji
  • Wysoka kultura osobista
  • Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość systemów reklamowych poszczególnych mediów i sposobów optymalizacji reklam
  • Znajomość prawa i etyki PR
  • Samodzielność.

Oferta:

  • Pakiet benefitów: świadczenia w ramach ZFŚS, karta Medicover Sport
  • Możliwość korzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej
  • Unikatową możliwość uczestniczenia w tworzeniu rozwiązań edukacyjnych
  • Pracę w zespole dzielącym się wiedzą
  • Zatrudnienie w instytucie badawczym o długiej tradycji i bogatym doświadczeniu
  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Umowa na 3-miesięczny okres próbny
  • Miejsce wykonywania pracy: Instytut Badań Edukacyjnych oraz miejsce wskazane przez pracownika (praca hybrydowa - 2/3)
  • Wymiar etatu: 1,0
  • Wynagrodzenie zasadnicze miesięczne w zależności od doświadczenia i kompetencji Kandydata/Kandydatki: 8 500,00 - 9 000,00 zł brutto
  • System czasu pracy: podstawowy
  • Po etapie analizy wszystkich aplikacji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami.

Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie wypoczynku

Information

Added on:
24 November 2024; 14:43 (Piotr Bordzoł)
Edited on:
24 November 2024; 14:43 (Piotr Bordzoł)
We use cookie files to make the use of our website more convenient for our users. If you do not wish cookie files to be saved on your hard drive, please change the settings of your browser. Read about our cookie policy.