Конкурс
Ogłoszony przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji konkurs przeznaczony jest dla dziennikarzy i publicystów zajmujących się problematyką edukacyjną.
Szczególnie cenne będą prace dziennikarzy i publicystów, którzy w sposób przystępny, zrozumiały i atrakcyjny prezentują problematykę związaną z programami i inicjatywami edukacyjnymi, a w swojej działalności poruszali i promowali działania w ramach programów: Erasmus+, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; Polsko-Litewskiego Funduszu Wymiany Młodzieży, Polsko-Ukraińskiej Rady Wymiany Młodzieży Eurodesk, Europass, eTwinning.
Do konkursu dopuszczone są artykuły, audycje i programy telewizyjne, które miały premierę po 1 stycznia 2017 roku. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w trzech kategoriach: tekst, materiał dźwiękowy, materiał filmowy. Kapituła konkursu będzie oceniała warsztat dziennikarski, wartość informacyjną i styl.
Prace konkursowe można przesyłać drogą tradycyjną i elektronicznie (na adres media@frse.org.pl).
Nazwiska i nazwy zwycięzców zostaną ogłoszone podczas gali wręczenia nagród w listopadzie.
Информация
Смотреть также
Popularyzator Nauki - XIX edycja konkursu
W konkursie mogą wziać udział osoby, instytucje i zespoły, które popularyzują naukę, przybliżają najnowsze wyniki badań, pomagają innym bliżej poznać i lepiej zrozumieć zjawiska zachodzące w świecie oraz dzielą się wiedzą i pasją naukową.
Nagroda im. prof. Romana Czerneckiego
Edukacyjna Fundacja im. prof. Romana Czerneckiego EFC zaprasza do wzięcia udziału w Konkursie o Nagrodę im. prof. Romana Czerneckiego na artykuł z dziedziny edukacji.
Monografie poświęcone edukacji i programom zarządzanym przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE) realizuje program, w ramach którego finansuje wydanie recenzowanych prac z zakresu nauk humanistycznych i społecznych poświęconych edukacji.
„PIK-owy Laur” – promocja literatury w mediach
Polska Izba Książki oraz Festiwal Conrada zapraszają do udziału w konkursie dla pracowników mediów, którzy popularyzują czytelnictwo i stylumują rozwój środowiska dziennikarskiego w tym obszarze.