Polish Studies Newsletter

Job offer

Added on: 02.12.2025
Deadline for submitting applications: 05.12.2025

Specjalista/ka ds. komunikacji i promocji programów dotacyjnych

Cities/towns:
Warszawa
Form of employment:
full-time
Fields:
Komunikacja, promocja

Fundacja Batorego zaprasza do składania ofert.

Poszukujemy kreatywnej, energicznej osoby, której bliska jest misja i wartości Fundacji Batorego i która chce zdobywać doświadczenie zawodowe, zajmując się komunikacją i promocją prowadzonych przez Fundację działań dotacyjnych.

Kogo szukamy: specjalisty_ki ds. komunikacji i promocji w dziale komunikacji i promocji
Stanowisko: 1 pełen etat
Zatrudnienie: do 31.12.2026
Tryb pracy: hybrydowy (min. 2 dni w biurze, w okresie próbnym – 3 dni stacjonarnie)
Biuro: Warszawa, ul. Sapieżyńska 10a

Czym będziesz się zajmować?

  1. Planowaniem strategicznym komunikacji programów dotacyjnych Fundacji (program CERV finansowany ze środków UE oraz dotacje własne) – obejmującym działania informacyjne, PR i digital.
  2. Planowaniem i prowadzeniem kampanii PR oraz współpracą przy realizacji kampanii społecznych.
  3. Realizacją strategii komunikacji i ewaluacją jej efektów.
  4. Budowaniem obecności programów Fundacji w internecie i mediach społecznościowych (strona www, Facebook, Instagram).
  5. Przygotowywaniem i tworzeniem materiałów informacyjnych i PR.
  6. Tworzeniem angażujących treści – wpisów, grafik, nagrań video.
  7. Budowaniem i utrzymywaniem relacji z mediami.
  8. Przygotowywaniem podstawowych projektów graficznych i materiałów promocyjnych.

Jakich kompetencji oczekujemy?

1. Doświadczenie:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w PR lub komunikacji (mile widziane w organizacjach społecznych).
  • Doświadczenie w budowaniu i realizacji strategii komunikacyjnych.
  • Praktyka w prowadzeniu i koordynacji projektów komunikacyjnych; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w kampaniach społecznych.

2. Wiedza merytoryczna i narzędzia:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: PR, dziennikarstwo, nauki społeczne, filologie).
  • Dobra znajomość rynku mediów i trendów komunikacyjnych.
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego (poziom C2). 
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1).
  • Znajomość pakietu MS Office i programów graficznych.
  • Znajomość programów do grafik (Canva) i do montażu (np. CapCut, DaVinci Resolve).
  • Mile widziane: znajomość WordPress, Adobe Photoshop, CRM oraz narzędzi analitycznych (Google Analytics, Facebook Pixel).
  • Mile widziane zainteresowanie tematyką społeczeństwa obywatelskiego, praw człowieka.

3. Kompetencje miękkie i organizacyjne:

  • Umiejętność pisania atrakcyjnych i poprawnych tekstów w języku polskim.
  • Swobodne poruszanie się w mediach społecznościowych.
  • Umiejętność prezentowania i wystąpień publicznych.
  • Kreatywność, inicjatywa i precyzja.
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i terminowość.
  • Umiejętność pracy w zespole i współpracy z podwykonawcami.

Co proponujemy?

  1. Wynagrodzenie: 8 000 – 9 000 zł brutto
  2. Pierwsza umowa: na okres próbny (3 miesiące). Wynagrodzenie na okres próbny jest o 500 zł niższe.
  3. Druga umowa: do 31.12.2026. Dalsze zatrudnienie uzależnione jest od dalszych planów i działań Fundacji. 
  4. Benefity: prywatna opieka medyczna (w całości finansowana przez pracodawcę), Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie wakacji), karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny (składka w całości po stronie pracodawcy).

Dlaczego warto z nami pracować?  

  1. Wpływ społeczny i praca z sensem – wzmacniamy społeczeństwo obywatelskie. 
  2. Przejrzystość i stabilność – mamy klarownie określone role, cele, procesy i widełki wynagrodzeń. 
  3. Rozwój merytoryczny – prowadzimy zróżnicowane projekty, mamy kontakt z ekspert(k)ami, dajemy możliwość podnoszenia kwalifikacji. 
  4. Praca hybrydowa – pracujemy dwa dni w biurze, trzy dni zdalnie. 
  5. Kultura współpracy i szacunku – dbamy o rzeczową komunikację, konstruktywny feedback, wsparcie zespołu.

Jak wygląda proces?

  1. Zgłoszenia przyjmujemy do 5 grudnia 2025 r.
  2. Po zamknięciu naboru skontaktujemy się z wybranymi osobami w sprawie terminów rozmów.
  3. Rozmowy (jeden lub dwa etapy): w okresie od 8 do 19 grudnia 2025 (termin potwierdzimy indywidualnie). Preferujemy spotkania na żywo, możliwe online.
  4. Decyzja: do 31 grudnia 2025 r.
  5. Start pracy: do uzgodnienia.

O co możemy zapytać w trakcie rozmowy?

  1. Doświadczenie: które Twoje doświadczenia zawodowe będą najbardziej przydatne w pełnieniu zadań opisanych powyżej?  
  2. Motywacja: dlaczego chcesz pracować w Fundacji Batorego? Co będzie dla Ciebie największym wyzwaniem?  
  3. Wiedza: kampanie społeczne, komunikacja w social mediach, relacje z mediami – co Cię najbardziej interesuje?  
  4. Kompetencje: prezentując swoje kompetencje, skup się przede wszystkim na tych, których szukamy. 
  5. Praca zespołowa: jak rozumiesz dobrą kulturę współpracy?  
  6. Organizacja pracy: jak ustawiasz priorytety? Co Ci przeszkadza, co Ci pomaga?   
  7. Angielski: krótka rozmowa (ok. 2–3 min).

Jak się zgłosić?
Wyślij mail na adres: rekrutacja@batory.org.plotwiera się w nowej karcie
W temacie wpisz: Rekrutacja PR
W treści:

  1. Napisz, że aplikujesz na stanowisko specjalistki/specjalisty ds. komunikacji i promocji w zespole CERV.
  2. Dołącz CV i list motywacyjny. Szczególnie będziemy zainteresowani Twoim doświadczeniem, możesz wskazać profil w social mediach, który prowadzisz/ prowadziłaś_eś, stronę kampanii społecznej, przy której pracowałaś_eś, własne portfolio lub stronę www.
  3. Podaj swoją dostępność po 8 grudnia 2025.
  4. W zgłoszeniu proszę zamieścić niniejszą treść zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację im. Stefana Batorego dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Dostosowania i równość szans

Cenimy różnorodność, jesteśmy pracodawcą równych szans. Rekrutacja jest otwarta dla wszystkich – niezależnie od wieku, sprawności, pochodzenia, tożsamości płciowej, orientacji psychoseksualnej czy sytuacji rodzinnej.

Zapewniamy warunki rekrutacji i pracy dostosowane do różnorodnych potrzeb. Jeśli potrzebujesz konkretnych dostosowań (np. pora spotkania, przerwa, spotkanie stacjonarne/online, ustalenia na piśmie) – napisz o tym w zgłoszeniu.

Information

Added on:
2 December 2025; 13:08 (Piotr Bordzoł)
Edited on:
2 December 2025; 13:08 (Piotr Bordzoł)
We use cookie files to make the use of our website more convenient for our users. If you do not wish cookie files to be saved on your hard drive, please change the settings of your browser. Read about our cookie policy.