Полонистический бюллетень

Вакансия

Дата размещения: 01.02.2018
Заявки принимаются до: 02.02.2018

Współpracownik do Programu I, CULTURE Orchestra

Местность:
Warszawa
Области:
językoznawstwo, literaturoznawstwo

I,CULTURE Orchestra (ICO) to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się orkiestr młodzieżowych na świecie. To międzynarodowy zespół młodych muzyków, których rosnący poziom wykonawstwa doceniają melomanii, dziennikarze, eksperci i wybitni soliści. Powstaniu Orkiestry przyświecała idea solidarności oraz postulat budowania mostów ponad podziałami kulturowymi i politycznymi.

Powołany przez Instytut Adama Mickiewicza w 2011 rok projekt jest szczególną okazją do spotkania młodych muzyków z Polski, Armenii, Azerbejdżanu, Białorusi, Gruzji, Mołdawii i Ukrainy. Podczas prób, koncertów i tournée, młodzi muzycy zdobywają doświadczenie w budowaniu relacji, współpracy oraz tworzeniu społeczności opartej na wzajemnym zaufaniu. W ciągu siedmiu lat swojego istnienia I, CULTURE Orchestra zagrała ponad 41 koncertów w ponad 25 miastach, występując w najbardziej prestiżowych salach koncertowych oraz na słynnych festiwalach w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii, Hiszpanii, Francji, Szwecji, Islandii, Danii, Litwie, Białorusi, Gruzji, Mołdawii i Ukrainie. Do dziś w Programie uczestniczyło ponad 600 młodych muzyków. I, CULTURE Orchestra stanowi idealne narzędzie do promocji Polski. W 2018 r. zespół włączy się w program obchodów 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości.

Zakres obowiązków:

1. Prowadzenie, koordynacja oraz odpowiedzialność za rozwój strategii promocyjnej ICO we współpracy z menadżerem Programu;

2. Monitorowanie rynku, konkurencji, analiza obserwacji i działań do zmiany;

3. Organizacja i realizacja sesji fotograficznych, filmów promocyjnych, nadzór nad produkcją materiałów drukowanych;

4. Nadzór nad projektowaniem identyfikacji wizualnej, publikacji drukowanych, stron internetowych;

5. Współorganizacja wydarzeń medialnych przy Programie ICO;

6. Tworzenie tekstów na potrzeby projektu ICO;

7. Współpraca z rzecznikiem prasowym IAM oraz działem komunikacji;

8. Zarządzanie kompleksowymi kampaniami oraz prowadzenie profili w mediach społecznościowych ICO (Facebook, Twitter, Instagram), a także relacje z blogerami:

  • tworzenie planu contentowego (dobór typów oraz miejsc publikacji), redagowanie i pisanie artykułów;
  • budowa brandu i dbanie o wizualny aspekt całej prowadzonej komunikacji;
  • tworzenie grafik towarzyszących wpisom o Orkiestrze na portalach społecznościowych;
  • obsługa płatnych, zaakceptowanych przez IAM reklam na Facebooku (tworzenie grup docelowych i analiza dotarcia informacji), których koszty będą pokrywane przez IAM na podstawie odrębnych dokumentów.

9. Prowadzenie i aktualizacja strony internetowej ICO pod kątem zawartości;

10. Aktualizacja list mailingowych Orkiestry;

11. Monitorowanie obecności informacji o działaniach Orkiestry w mediach;

12. Przygotowanie (tworzenie treści, grafik, konstrukcji emaila) oraz dystrybucja newslettera Orkiestry;

13. Budowanie i utrzymywanie współpracy z instytucjami Krajów Partnerskich w celu promocji przesłuchań, warsztatów i tras koncertowych ICO;

14. Opracowywanie raportów i prezentacji na temat projektu ICO na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne (partnerzy, MKiDN itp.).

Wymagania:

1. Doświadczenie (minimum rok) w prowadzeniu i koordynacji strategii promocyjnej projektu;

2. Doświadczenie (minimum rok) w zarządzaniu kampaniami oraz w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych oraz stron internetowych;

3. Ukończone studia wyższe (preferowane kierunki – marketing, polonistyka, PR, reklama, komunikacja dziennikarstwo, socjologia, antropologia kulturowa, kulturoznawstwo, zarządzanie kulturą i mediami);

4. Doświadczenie we współpracy z mediami;

5. Lekkie pióro – tworzenie not prasowych, treści na strony www, oficjalne pisma;

6. Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego;

7. Biegła znajomość programów pakietu MS Office;

8. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu;

9. Samodzielność, sumienność, systematyczność, komunikatywność;

10. Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin.

Dodatkowym atutem będzie:

1. Wiedza z zakresu muzyki klasycznej/współczesnej oraz funkcjonowania międzynarodowego środowiska muzycznego;

2. Znajomość języka rosyjskiego;

3. Doświadczenie we współpracy z instytucjami kultury;

4. Wiedza z zakresu finansów publicznych (prawo zamówień publicznych, procedury przetargowe, zapytania ofertowe);

5. Znajomość protokołu dyplomatycznego.

Współpraca odbywać się będzie na podstawie umowy cywilnoprawnej. Pełna treść ogłoszenia znajduje się na: http://iam.pl/pl/bip/rekrutacja
CV prosimy przesyłać na adres: wspolpraca@iam.pl do dnia 2 lutego 2018 z dopiskiem „ICO”
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Prosimy o zastosowanie w przesyłanych dokumentach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie współpracy na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji oraz zgodę na przetwarzanie tych danych także po zakończeniu procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 VIII 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

Informacja na temat administrowania danymi: niezależnie od wyniku procesu wyboru, IAM zachowuje nadesłane oferty w bazie danych pod kątem przyszłych rekrutacji. Dane będą przechowywane w bazie przez rok od terminu nadesłania.Administratorem danych osobowych pozyskiwanych w związku z rekrutacją jest Instytut Adama Mickiewicza, adres siedziby: ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa. Dane będą przetwarzane, zgodnie z ustawą z dnia 29 VIII 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922) w celach rekrutacyjnych, w tym w związku z przyszłymi postępowaniami rekrutacyjnymi. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji.

Информация

Дата размещения:
1 февраля 2018; 21:42 (Sylwia Pikula)
Дата правки:
1 февраля 2018; 21:42 (Sylwia Pikula)

Смотреть также

16.07.2018

Specjalista ds. monitorowania i kontroli jakości pracy szkół

Centrum Rozwoju Edukacji EDICON prowadzi działalność z zakresu kompleksowego wsparcia szkół i placówek oświatowych w obszarze organizacji i prowadzenia procesu dydaktycznego. Dążymy do tworzenia i wdrażania standardów kształcenia poprzez dbanie o najwyższy poziom merytoryczny, zapewnienie narzędzi i materiałów dydaktycznych oraz szkolenie kadry dydaktycznej i dyrektorów.

21.05.2019

Główny Specjalista ds. badań i analiz

Obecnie, z uwagi na rozwój ambitnych projektów unijnych o zasięgu ogólnopolskim poszukiwane są osoby do projektu „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji”.

21.05.2019

Główny Specjalista ds. badań i analiz

Obecnie, z uwagi na rozwój ambitnych projektów unijnych o zasięgu ogólnopolskim poszukiwane są osoby do projektu „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji”.

21.05.2019

Główny Specjalista ds. badań i analiz

Obecnie, z uwagi na rozwój ambitnych projektów unijnych o zasięgu ogólnopolskim poszukiwane są osoby do projektu „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji”.

Если вы не хотите, чтобы куки-файлы сохранялись на вашем диске, поменяйте настройки своего браузера Смотреть информацию о куки-файлах