Event
Zaproszenie do publikacji w czasopiśmie naukowym "Dydaktyka Polonistyczna"
Redakcja czasopisma naukowego Uniwersytetu Rzeszowskiego „Dydaktyka Polonistyczna” (poprzedni tytuł: „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Rzeszowskiego. Seria Filologiczna. Dydaktyka”) serdecznie zaprasza do współpracy dydaktyków, literaturoznawców, językoznawców oraz kulturoznawców – doświadczonych badaczy, doktorantów oraz nauczycieli
Pismo znajduje się w ministerialnym wykazie czasopism punktowanych (20 pkt.) i jest indeksowane w następujących bazach danych: The European Reference Index for the Humanities and the Social Sciences ERIH PLUS, CEJSH The Central European. Journal of Social Sciences and Humanities, CeON (Centrum Otwartej Nauki) Biblioteka Nauki, PBN (Polska Bibliografia Nauki), ICI Journals Master, Index Copernicus.
Szczegółowe informacje dla Autorów znajdują się na stronie: https://www.ur.edu.pl/kolegia/kolegium-nauk-humanistycznych/jednostki-naukowe/instytut-polonistyki-i-dziennikarstwa/dzialalnosc-naukowa/czasopisma-naukowe/dydaktyka-polonistyczna
Teksty prosimy przysyłać do końca lipca 2022 roku na adres: dydaktykapol@ur.edu.pl.
Information
See also
Zaproszenie do publikacji w czasopiśmie naukowym "Dydaktyka Polonistyczna"
Redakcja czasopisma naukowego Uniwersytetu Rzeszowskiego „Dydaktyka Polonistyczna” (poprzedni tytuł: „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Rzeszowskiego. Seria Filologiczna. Dydaktyka”) serdecznie zaprasza do współpracy dydaktyków, literaturoznawców, językoznawców oraz kulturoznawców – doświadczonych badaczy, doktorantów oraz nauczycieli.
III Kongres Dydaktyki Polonistycznej
Katedra Dydaktyki Literatury i Języka Polskiego KUL oraz Miasto Lublin, Komitet Nauk o Literaturze Polskiej PAN, Towarzystwo Przyjaciół KUL i Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie zapraszają do udziału w III Kongresie Dydaktyki Polonistycznej, który odbędzie się w KUL w dniach 22-25 listopada 2017 r. Kongres będzie stanowił część obchodów 100-lecia KUL, a honorowy patronat nad nim objął Rektor KUL.
Zaproszenie do publikowania w kwartalniku naukowym „Humanities and Cultural Studies”
Redakcja kwartalnika naukowego „Humanities and Cultural Studies” zaprasza do nasyłania tekstów z zakresu literaturoznawstwa, językoznawstwa, kulturoznawstwa, dydaktyki, pedagogiki i sztuki.
"The Professionalism of the Teacher: Theoretical and Methodological Aspects" - call for papers
The scientific issue “The Professionalism of the Teacher: Theoretical and Methodological Aspects” is an educational journal that is dedicated to the problems of training specialists in various fields of study, a wide range of issues of innovative developing modern education and scientific research in this line.